a6

Heelluu .
Har precis ätit köttfärsås & Spagetti á la pappa/Ola Helt ;)

Jag och Eddie gick inte till stan, vi åkte till a6 istället. Liite shopping blev det. Eddie köpte 2 nagellack (jaa, till sig själv, hihi), en manbag och en glass på mcdonkan ;D På bussen hem så satt det två alkisar framför mej. Men dom var nyktra just då, fast dom sipprade på en spritflaska. Och helt plötsligt började kvinnan skrika på finska, hahah.. Tror det var hon som började sjunga nån gång jag och Jullan skulle till a6.. "Should I stay or should I go..." Haha, kommer ihåg precis hur det lät. När jag kom hem hade jag ingen nyckel och pappa & hans fru var på promenad, smaaaaaart.. Så jag satte mej i uterummet och väntade. När dom äntligen kom hem gick jag in och tvättade bort mitt gamla nagellack och sen åt jag och nu sitter jag här!

Ska snart gå och duscha, efter det ska jag lägga en ansiktsmask och under tiden den verkar ska jag måla mina naglar med mitt nya nagellack som jag köpte.


innan idag
adam, jag, oscar


rökunge x(
Förresten har han kommit ut med att han e bi, äntligen!
(Fast jag&Jullan  fick reda på det för läänge sen)


Nagellack depend: 25kr
Face makeup base Lumene: 110kr
Little miss sunshine strumpor H&M: 29.50kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0