Bästa filmen!

Tjooho , kom precis hem från Simon :) Vi filmade ju som sagt idag.. Hos Gabbi, på hennes gård. Det var kul ;) Sen åkte jag och Simon hem till Simon. (han skjutsade mej på sin moppe)  Först åkte vi till en kiosk och köpte godis sen åkte vi hem till honom och bänkade oss framför datorn med godiset och började knåpa ihop filmen.. Efter mycket fula ord (+ skratt) på grund av hans dator som hängde sig hela tiden blev filmen till slut klar. Sen kollade vi igenom den, - och fyfaaan vad vi skrattade när vi såg en speciell scen, jag säger bara: Simon, badmössa och piece of me, HAHA my goood.. Skrattade så mycket att jag slog mej själv i huvudet med min ring, dock inte mening så jag fick ont, men det var det värt.

Ska lägga in filmen på fredag typ, vill inte lägga ut den innan då risken finns att nån i min klass läser min blogg och kanske ser den innan redovisningen på fredag, så ni får vänta =)

By the way så har jag köpt den här klänningen till kryssningen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0