Becciis

Hallåååå , jag sitter och lyssnar på basshunter, haha så jävla skön musik ju.. Särskilt om man ska bli taggad.. Man har ju lust att bara ställa sig upp och dansa.. Men det orkar jag inte nu, haha.

Följde Becca hem för en liten stund också. Jättemysigt att träffa henne och få skratta som man bara gör när vi är, kolla på gamla bilder på oss och fula webcam filmer, hahah.. Vi köpte även glass och godis och tjockade oss lite,  men det är ju sommar sååå skitsamma! =) Härligt att prata om allt som har hänt oss nu under sommaren också..

Ska lägga mej innan ett idag har jag bestämt! Gärna innan halv ett också.. Kanske kan bestämma att jag sitter vid datorn en liten stund till, sen tvättar jag bort sminket, borstar tändern och så, sen kan jag sätta på idol 2007 dvdn och somna till det (somnade till idol 2005 dvdn igår hihi)... Jo men det låter bra ! ;D 

Sov så gott snyggiiingar ! Pussochkram


Kommentarer
Postat av: hon den där snygga på bilden

får göras om :)



godnatt majs

2008-08-07 @ 00:30:18
URL: http://riuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0