Blåbärspaj

tjenixen ;D
Sitter och pratar lite deep talk med Becca.. Inget vidare kul men ibland så måste man prata ut.. Kanske inte skulle göra den glada smilisen där uppe för det passar inte ens mitt humör. Allt känns så konstigt.. Men det vill jag inte ta upp här. Inte just nu iallafall..

menmen, idag har jag bara slappat, mkt sköönt ! Mammas kompisar kom ju förbi också för lite snack och blåbärspajs ätande.. Mamma hade bakat, inte illa, inte illa... yummiiiie

Hoppas ni har det bra i skitvädret!
Vad har ni gjort idag ?


Thomas & Tony


Så här äcklig såg jag ut idag , blä. Med längsta utväxten också, men det ska
jag fixa i veckan, ska bara boka tid hos Lena! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt tröjan d&g?

2008-08-08 @ 11:36:24
URL: http://nolltres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0