Cp datoooooooor

Sitter på mammas sambos laptop nu för min dator är helt cp. Antagligen är det överbelastad (för mycket saker i den, för lite minne kvar alltså) så när jag är inne på nån internet sida så stängs det helt plötsligt ner, och är jag msn så händer samma sak. JOOOOOOOOOBBIGT. Jag får väl.. vaheterdet.. aja, göra om den typ så den blir 'som ny'..

Imon åker Jullan till Stockholm tills på torsdag! (ha såååååå kul!!)

Hoppas jag inte vaknar tidigt imon, vi håller på och gör om i vårt andra badrum. (ska köpa tvättmasking och sånt) Just nu håller vi på och kaklar och gubben som gör det kommer klockan 07.15 imon , puuh..

Ha en bra kväll och sov så gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0