Dags för skolan!

Nu har jag duschat, målat naglarna, klätt på mej och lagt silikondroppar i mitt blöta hår. (Plattar inte det idag heller, visst är jag duktigt!)

Magen skriiiker efter mat så jag måste nog kila iväg och äta frukost nu. Börjar klockan 08.00 med bild. Inte mitt favoritämne direkt.. Slutar runt halv tre tror jag.. Då ska jag till mcdonalds med Olivia, äta lite glass och snacka, det var så länge sen vi träffades (vi träffas varje dag i skolan men då säger vi typ bara hej) vid sju tror jag det var, ska vi på "konfa återträff", fika lite, leka lite, kolla på bilder från lägret i Danmark. USCH, såg förjävlig ut på det där lägret! Min hårfärg var nån konstig ljusbrun.. Aja, nu ska jag äta sen ska jag gå till skolan !

Ha en bra dag, pusss


Vilken fin bild jag gjorde, hahah..
Idag har jag på mej:
Chinos
Svart vanlig v-ringad tröja.
Vita tygskor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0