Danny

hejhej. Idag har jag varit med memmii :) (emme, memmi, mem, emmelie, kärt barn har många namn) trevligt! Först var vi på donken. Emmi tog en milkshake & jag tog en glass med colatopping, gott ;) Efter det gick vi till hemmakväll och köpte oss lite godis, sem gick vi hem till henne och umgicks lite med hennes lillebrosha, (vad stoooor han har blivit! Fyller 5 nästa tisdag, vad tiden går snabbt...) satt vid datorn, kollade på tv och bara snackade. Hur trevligt som helst ;D

Gick hem vid halv tio ungefär, kollade lite på idol 2007 som var på tv400 sen åt jag. Efter det satte jag mej vid datorn och där sitter jag även kvar nu som ni märker ;) Lyssnar på Danny, mm min underbara.. Och så snackar jag med lite roligt folk på msn ! Niiice..

Imon så är det ju (som jag skrev i ett tidigare inlägg) dags för fotografering med Simon och Emme.. Simon står bakom kameran medan jag & Emme står framför! Inte samtidigt men ändå ;P elr någon kanske vi tar tillsammans.. Fast innan det, vid tolv, så ska jag till frisören :) Gött.

Nä, nu ska jag kolla på när Danny var med på fråga Olle, Eddie tipsade mej! ;) http://kanal5.se/web/guest/webbtv/-/k5videoplayer/playlist-name/Fraga%20Olle%201108/none/ Och klockan 00.30 börjar massa gamla paradise hotel avsnitt på tv400, mm puss på den kanalen! :) ♥





Så här snygga är vi när vi har varit ute i regnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0