Design - hjälp!!!

God morgon, sovit gott ? :)
Det har iallafall jag, drömt massa konstiga saker men det gör jag alltid, haha!


Jo, jag tänkte ta upp det här med min otroliga fula och tråkiga design jag har på bloggen. Men på lördag (den 9 augusti) ska Simon ta kort på mej, och kanske Becca, och sen ska vi fixa en snygg header som jag kan lägga in här på bloggen, men jag är inte riktigt säker på att jag fattar hur man gör, för när jag skulle göra det sist så funkade det inte så om nån kan hjälpa mej vore det suuuuuuuuuperschysst!

Ha en bra dag så hörs vi snart ! Kraaam

Kommentarer
Postat av: Simon

eyy du hus ska bilderna se ut vart vill du ta nånstans.

2008-08-07 @ 23:42:11
Postat av: Hanna Helt

Jag veeet inte , ute ska vi väl va eller ? Bara det inte regnar... Men var tycker du? nåt förslag?

2008-08-08 @ 00:00:59
URL: http://piinkiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0