Eight Days to Live

Kollade nyss på en film på 5an, eight days to live hette den. Den var verklighetsbaserad. Den handlade om en 19årig kille som försvann i 8 dagar, han hade kört i diket med sin bil på väg till en kompis. Så i filmen fick man följa familjen & polisens letande efter 19åringen. När dom hittade honom levande i bilen med huvudet mot ratten rann det en tår på min kind, för jag tänkte att det var Robin (min brosha) som hade försvunnit, fyfan. Även fast vi bråkar direkt när vi ses så skulle jag inte klara mej utan honom.

Men det var inte bara sorgligt i filmen! Två skådespelare var riktigt fina, så där fick jag lite ögongodis... hihi, kan lägga in nån bild, :)

Han som försvann

Han som försvanns brosha
Fanns ju inga fina bilder på google på honom? aja, i filmen var han skiiiitfin !! Lovar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0