EMD BILDER

HAALLÅÅÅ I NATTEN!
Låg i sängen, nattklar och allt. Låg och funderade sådär på allt mellan himmel och jord som man brukar göra när man ska somna när jag plötsligt kom på att Eddies underbara morbror hade varit på allsång på skansen när emd var där och tagit kort och jag hade bett honom skicka bilder till mej.. Han är pressfotograf för expressen, (jag och eddie bodde i hos han i hans lägenhet på östermalm när vi var i Stockholm för att se Christoffer) Han har även tagit bilder på världskändisar, han tog t.ex första bilden på britney + kevin federline tillsammans , hoho.. Fick en del pengar för det, jao.

jaja , tänkte lägga ut 2 av dom bästa han tog.. Obs , kopiera inte!!! (Eftersom ingen annan har dom här bilderna så..)


Foto: SUVAD MRKONJIC

Foto: SUVAD MRKONJIC

Söööta va ! =)
Näe, nu måste jag verkligen sova.  god natt

Kommentarer
Postat av: Stella Faith

aaahhh..I was there.. ^^

2008-08-06 @ 00:52:43
URL: http://stellafaith.blogg.se/
Postat av: eddie/ beilyplaschic.blogg.se

haha proffsiga foton morbror tar:D

2008-08-06 @ 01:50:04
URL: http://beilyplaschic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0