en lugn kväll

I'm home! Skönt.
Både jag & Jullan var skittrötta så vi gick bara runt på stan och chillade. Var knappt något folk ute men det är ju fredag, lördagar brukar vara mer fartfyllda. Och så bor vi ju i lilla Jönköping också, inget att skryta med direkt. Okej, på sommaren är det fint men vafan har vi på vintern/hösten?????? ingenting.

Som jag sa innan gick vi runt och hoppades på att vi skulle träffa nån vi kände. Men vi träffade bara på massa konstiga killar som snackade med oss, bilar som tutade och sånt där som alltid händer. Träffade även Eddie & Emilija :)

Snart ska jag sova, är ju som sagt sjuuuuukt trött, ingen aning varför. & så är jag hungrig, hade tänkt att värma kinamaten som blev över men eftersom jag har borstat tänderna så blir det inget med det. Får vänta till frukosten imon.

Sov så gott sötnosar, vi hörs när jag har vaknat.
xoxo


Utsikt över kära Jkpg från parkeringshusets tak


Så här såg jag ut idag
Stickad kofta: Gina T
Jeans: Replay
Skor: Esprit
Väska: nuknuk.se
Skinnjacka: Kaos



Bilden tagen nyss i mamma&Thomas säng.
Täcket ser lite äckligt ut för Nova (hunden) har 'snuttat' på det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0