fan

hmmm , allt känns så jävla misslyckat på nåt sätt. Jag vet inte varför. Kanske för jag bor i Jönköping och det inte händer nåt, att jag ska börja 9an på tisdag och måste plugga som fan för att få bra betyg, kanske för att vi inte träffade emd igår (HELVETEEEEEEE), det var det som jag skulle berätta om idag. Men nej, självklart bestämde min & Jullans mammor att vi skulle hem ett, gaaaah ! FAN FAN FAN säger jag.. återkommer senare med lite bilder och berättar om vad vi gjorde igår iaf..

Och det värsta är ju att emmelie karlsson hade varit på stan igår och sett emd på h&m och hon hade ringt mej vid halv två (på dagen) och det var säkert för att berätta att dom var på stan, men jag var för trött för att svara... Annars skulle jag ju spruuungit ner till stan ! jävla skiiiiit..

aja, vi ska ju på kryssning med dom den 18 oktober så jag får väl längta till det.. :)


These precious moments, we have so few,
Lets go far away, where there's nothing to do but play.
You shoo to me that my destiny's with you,
And there's no explaining.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0