Festhumör!!

Lyssnar på "sweetest ass in the world" på högsta volym och sjunger med, haha tur att ingen ser mej nu! Mamma&Thomas är ute med Nova så jag får passa på... Fast iförsig kanske jag stör grannarna, men vafan! Dom stör mej ibland ;)

Blev plötsligt på sånt jävla festhumör, haha jag blir alltid det när det passar minst. T.ex nu, ska liksom sova om typ en halvtimme eftersom det är skola imon. Men jag kan ju festa lite för mej själv och min lilla sockerdricka flaska som jag både dricker ur och använder som mikrofon just nu ;P

Kollade på en film med mamma & Thomas nyss, himlens hjärta elr nåt hette den.. Med Lena Endre, Mikael Persbrandt och 2 till. HAHA en film med 4 skådespelare, hmm inte min smak. Det var drama och det gillar jag inte, det blir alltör seriösa grejer så den filmen får inte så högt betyg av mej.. Handlade även om otrohet så nejtack.

Måste plocka mina ögonbryn nu.. Ett tips: Gå och fixa dina ögonbryn på en salong sen försöker du hålla formen och plockar de små hårstråna direkt när dom växer ut så har du fina ögonbryn hela tiden! Så gör jag ;)

Puss god natt babes !



Kommentarer
Postat av: agnes

fin blogg! (=



ha en bra kväll.

2008-08-31 @ 21:49:01
URL: http://jordgubbskola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0