Filma idag igen..

Nu är det paus på idol2004 så tänkte att jag kunde skriva lite. Skolan idag; helt okej, var trött som fan men sån är skolan ibland ;) Simon skjutsade hem mej (ovanligt va?!) och det första som hände när jag kom innanför dörren var att min brorsa gömde sig och sen hoppade fram och skrämde mej :P Sen åt jag lite mat (kyckling & pasta), efter det bakade jag negerbollar och nu kollar jag på idol.

Klockan fyra hämtar Simon mej, vi ska hem till Gabriella för att tydligen filma om lite av filmen? Dom var tydligen inte nöjda. Jag flörsökte övertala dom att den var bra som den var, men icke!! Så ja, vi får helt enkelt filma om lite.. Kanske ska passa på att vara lite mer seriösa denna gången ;)

Vi hörs tonight,  pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0