God morgon

Uh, jag fryser :( och är trött..

Jag gick faktiskt upp vid tre och kollade lite, somnade lite, kollade lite, somnade lite o.s.v.. Hon simmade i 2 timmar som jag hade sagt :P eller 2 timmar, 1 minut och 5 sekunder om man ska vara exakt, haha.. Tyvärr kom hon på 18:de plats men att vara med i os är ju en prestation bara det i sig. När det var slut så gick jag och la mej i min egna säng (älskar den!) och somnade i en halvtimme. Hann drömma om Ola Svensson... Hahah, gullig dröm. Gick upp vid halv sju.. Så nu har jag precis ätit frukost och nu ska jag gå och sminka mej lite snabbt, sen måste jag gå.. (i spöregnet???) Har bara en vanlig hästsvans idag för jag glömde nämligen plattången hos mamma igår, smart.. Så jag ska hämta den idag.

Ha en bra dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0