God morgon

yes, god morgon. Jag vaknade för 20 minuter sen av att mamma ringde. Fan.. Vill inte vakna så sent :P menmen haha ! Alltså vet ni vad mamma hade fått på sin mail???? Att åka kryssning gratis med viking line cinderella vilken dag som helst mellan 17/8-31/10.. Och det datumet jag ville åka är 18 oktober för emd är med på båten då.. Och mamma fick ju mail om att man får 2 hytter gratis då!!!! Haha fan va sjuukt, både hon och jag blev chockade.. Eller mest hon, för hon ringde och sa de när jag var nyvaken :P

Men gud vad bra! Så nu är det 90% chans att vi åker.. Hoppas mammas kompis vill åka med =) hihi, fan va kul jag & Jullan kommer ha isåfall!

Nog tjatat om det..
Vad ska ni göra idag ? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0