Good mooooooorning

Sitter och lyssnar på star pilots - in the heat of the night på högsta volym (ensam hemma) Jag ska ju se bland annat dom ikväll i Växjö/rix fm festivalen! Längtar !!!!! Mina söta pojkar i emd :) haha ♥

Blev skitglad för en sak jag läste i jp (jönköpingsposten) innan, handlar om emd... Mer vill jag inte säga för då vet alla det, läs i tidningen helt enkelt! haha, vad elak jag är..

Klockan 15.00 kommer min syrra och hämtar mej här och då åker vi till Växjö, äter lite när vi kommer fram sen letar oss fram till 'Stortorget' där festivalen ska vara.. Vi får klämma oss fram för att få bra platser för jag kommer ihåg när jag var i Linköping då stog jag & Jullan i mitten, inte så kul som längst fram, eller vad tror ni ;) Och om vi står längst fram får jag nog ögonkontakt med NÅN i emd iaf... hehe..


i Linköping. uuunderbar bakrund , haha .

Vi hörs sen , ciaaao !

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: tackar :D Coolt, fick du autograf då? :)

2008-08-08 @ 12:03:34
URL: http://memmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0