Hos Jullan

Hej! Sitter i Jullans säng nu och lyssnar på emd - jennie let me love you remix. LÄTT skönaste låten! Snacka om att vi ska tagga med den till kryssningen ;)

Sorry att jag inte har skrivit nåt idag men har inte hunnit. Dagen började med att pappa kom in till mej när jag låg och sov:
-"Börjar inte du nio idag?"
-"Joo.."
-"Klockan är halv nio."
-"Va, oj.." *seg*

Så jag fixade mej och sen skjutsade pappa mej till skolan ;P så därför hann jag inte skriva i morse.

Skolan var helt ok faktiskt :) Hade syslöjd och då broderade vi, läraren berömde faktiskt mej, haha.. På håltimman gick jag, Simon, Adam, Frida, Affe, Ninni och Gabriella till preem för att köpa glass. I kassan står en söt kille och mitt kort funkar inte! Han sa att det var ett värdelöst kort jag hade ;) men Frida betalade med sitt kort åt mej istället. Efter det hade vi matte, fick en ny lärare (våran fjärde lärare på junedal) Han heter ragnvald och var 64 år. Sköön var han!

Efter matten skulle vi ha biologi.. MEN EN LÄRARE BERÄTTADE ATT VI SKULLE TA SKOLFOTO!!!!!! De hade sagt att vi skulle ta det imon så alla fick ju panik och försökte fixa sig på 10 minuter. Killarna sprang efter vax och några efter en plattång, tjejerna sprang till toan direkt med sitt smink och slogs om de 2 plattängerna som fanns. Ingen var beredd på att vi skulle ha skolfoto så det är anledningen till att våran klass kommer vara fulast i hela katalogen! Hah, nä.. Har en ganska så snygg klass.. ;)

Efter skolan gick jag ner till stan med Jullan och köpte puder och gick runt och degade lite.. Sen gick vi till waynes coffee och fikade. Jag tog iste och cocosboll och Jullan en brownie och iste. yaaammiii =) Det var jättemysigt att sitta i solen och fika. Efter vi hade fikat gick vi runt och snackade om allt möjligt, vi gick vid piren och inne i stan.. Och sen gick vi till hemmakväll och köpte lite godis och festis&loka ;)

Så nu ska vi göra nudlar och sätta oss på balkongen och äta det & dricka festis, hihi. Bilder från idag kommer ikväll.

Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0