Hur ska jag orka?

Nu sitter jag och lyssnar på emd - all for love, underbart! :) Längtar sååå mycket till kryssningen. Lena (min frisör men även mammas kompis) + några mer tjejer ska med också, fan va kul ;) Har faktiskt inte såå höga förväntningar, för jag vill inte bli besviken. Självklart tror jag det kommer bli kul! Men jag ska inte börja inbilla mej att jag kommer få en kyss av Danny elr nåt, hahah ne det tror jag inte heller, men drömma kan man ju :) vore ju bra läge ;P

Ska gå och lägga mej om ungefär en timme för jag ska ju gå upp ungefär tio i tre (vid den tiden jag gick och la mej för inte så många dagar sen, älskade sommarlov) för att kolla på os och min moster! Hur ska jag orka gå upp? Hon ska simma i ungefär 2 timmar (öppet vatten) så om hela det sänds på tv så är det ju ingen idé att jag gå och lägger mej efter det.. Kommer vara sjuuukt trött sen i skolan, men vafan :D

Skriver ett till inlägg innan jag går och lägger mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0