Huuungrig

Tjohosaaan! Kom precis hem. Eller har hunnit tvätta bort mitt smink, men ändå ;)

Kvällen:
Vi gick ner till vättern.. Kollade på Daniel och hans band, det var väl sådär kul.. Inte så mkt folk vid vättern, det är väl säkert mer imon och på lördag. Vid elva gick vi hemåt (som tog en typ en timme och tjugo minuter???!) snackade mest om imon, ååh längtar ;P om ett dygn säger jag bara.. Haha säger inte mer än så, ni får veta på lördag.

Snart ska jag sova, är jättetrött.. OCH jättehungrig så jag får väl äta nåt innan annars kommer jag inte kunna somna :)



i love you



Danieeeeel !


♥ I M O N !




Kommentarer
Postat av: Anonym

du SKA berätta berätta för mig vad de står på censuren igentligen!XD

2008-08-15 @ 05:16:45
Postat av: Anonym

oj från eddie:P

2008-08-15 @ 05:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0