Ingen fotografering idag

Nääe , vädret var ju inte som man hade hoppats på så jag får bli fotograferad nån annan dag snart.. För jag typ döööör på min blogg, den är så ful just nu! :P (Simon som ska ta kort på mej ska ju även fixa en snygg header i photoshop.. Sen ska jag bara lägga in den och det är nog de som är det stora problemet, vi får se hur det går när det väl är dags, haha)

Annars har jag inte gjort så mycket idag.. Fikat lite med min moster, morfar, syrran + hennes man, mamma & hennes sambo. Sen har jag varit ute och 'åkt en sväng' med mamma, hennes sambo och min hund (som satt i mitt knä, kul att ha en 40-kilos labrador som fäller som in i hel***eeeee en period nu, haha men det var ju mitt egna val att säga till henne att hon skulle sätta sig hos mej) Dom brukar göra så ibland, åka runt alltså, jag vet, knäppisar!

Jag har haft en ta-det-lugnt-dag helt enkelt. Har blivit en del såna på sistonde.. Men vafan, man får ju ingen lust att göra nåt när det regnar!

Folk skriker här utanför som bara den, igår också, ändå till klockan kvart över tre (jag vet inte att dom höll på så länge men mamma hade visst vaknat av det)

Imon ska vi till min kusin.. Eller mina kusiner rättare sagt, dom har fyllt år! Grattis ♥

Inatt SKA jag verkligen somna innan ett, måste måste måste!!!

Vi hörs imon , sov gott
pusssssss

Kommentarer
Postat av: s&f

svara gärna på vår fråga i vår blogg! kram :)

2008-08-10 @ 00:00:05
URL: http://http://www.soffri.blogg.se
Postat av: Therèse

Hoppas att din granne har lika bra musiksmak som min i alla fall då :) När du ska lägga in headern kan du kolla på www.designadinblogg.se för hjälp, en jättebra sida med enkla guider till hur man gör det mesta på bloggen

2008-08-10 @ 01:27:02
URL: http://inspirationbytherese.blogg.se/
Postat av: Therèse

Ojdå, blev gamla bloggadress i kommentaren ovan men här är rätt i alla fall

2008-08-10 @ 01:29:22
URL: http://orebrostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0