Inte trött

Sitter med laptopen i mitt knä i vardagsrummet och kollar på ztv. Eller lyssnar. Fast iförsig så zappar jag runt men har stannat på ztv för ett tag. Skön låt.. "I wanna be next to you nananana.."

Jag är faktiskt inte trött.. Men ska nog tvinga upp mej själv innan halv tio imon. Inte för jag har något planerat som jag ska göra men det kanske är dags att börja vänja mej vid tiderna för skolan börjar ju trots allt snart.. BLÄÄÄÄ... Men har sett att vissa i andra städer börjar imon, tack och lov att jag inte gör deeeeeee!! En vecka kvar iallafall.. Det ska bli gött, även fast den kommer gå helvetes snabbt.

Hör att mamma ligger och hostar, ja, hon är ju sjuk.. Haha asså med feber & så..

Längtar till onsdag, torsdag och fredag ! ♥ ♥ ♥

Ni får sova så gott dåå , dröm nåt fint! Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Han hälsar nog tack ;)

2008-08-11 @ 10:30:52
URL: http://basriff.blogg.se/
Postat av: Nina

:D

2008-08-11 @ 10:58:16
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0