Jackass

Ännu en sen natt. Men det blir ju lätt så :) Man fastnar framför tvn/datorn och så tjoooff så flyger tiden i väg. äh, är man ledig så behöver man inte sova. Sova kan jag göra nästa vecka.

Hade tänkt att gå och lägga mej snart, men inte riktigt än, ska kolla lite på jackass först [på mtv], Johnny Noxville är ju såååå snygg, haha. Särskilt i den där filmen han är med i, när han ska lådsas vara handikappad för att vara med i handikapp os och blablabla, the ringer heter den tror jag. Mmmm mums på han !

Så nu har jag tvättat ansiktet (inte tvättat bort sminket för jag har inte haft nåt idag, har ju bara varit hemma), borstat håret, borstat tänderna och tagit på mej min DARIN tröja som jag sover i (biiiiig size) Så nu är jag nattklar!!

Sov så gott baby's.

Vi hörs imon !



Tänker på Erik Segerstedt när jag ser honom, dom är ju faktiskt ganska lika ! :D



Erik?                                                           Johnny?

Kommentarer
Postat av: eriika

Knoxville e juh sjuuukt het! drägglar

2008-08-12 @ 11:49:24
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0