Jag kan inte annat än o skratta

asså seriöst. Det går inte bra för mej att skriva blogg idag. Inatt när jag hade skrivit ett långt inlägg hackade ju internet, sen skrev jag ett nytt i morse och då råkade jag trycka på en knapp på tangenbordet så allt försvann. Och nyss när jag hade skrivit ett till inlägg så råkade jag trycka på kryss uppe i högra hörnet.

Jaja, jag lägger ut lite bilder från när vi var ute med båten igår:


Härligt va ?


Pappa och hans kompis dotter Julia =)


Pappas fru


Pappas wife again


hahaha


Jaag!


Jag igen


Och jag igen!

Oh fyfan vad snabbt det gick, och så hoppade man ju ashögt på alla vågor. Jag & pappas fru har träningsvärk idag, hahah.. Men det var skitkul!
Efter vi hade åkt båt så åkte jag till a6 med Jullan, köpte 2 par örhängen och ett vitt linne. Jullan som hade fått sin lön shoppade rejält. Boomerangtröja, guessklocka, en massa saker till ansiktet på apoteket och en bra grej för håret (jag har tipsat henne, de är ett pulver som ger volym)

Efter a6 åkte vi hem till henne. Sen på kvällen var vi ute och gick runt och snacka. Alltså vi båda längtar sååå mycket till sommaren om 4 år. Då ska vi flytta ihop, haha. Och det bästa utav allt är att vi ska flytta till Stockholm då. Åh vad underbart!


Det finaste gud har skapat. (Staden alltså)

Nää, nu ska jag dra mej! Ha en bra dag, skriver antagligen hos Jullan ikväll för jag ska sova hos henne :)

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0