Jobbat

Heelluu , har precis ätit lite kvällsmat och kollat igenom min telefonräkning från Bosnien :P inte så mkt, 900 nåt.. Mamma betalar typ hälften så de är snällt :)

Filminspelningen gick bra. Vi gjorde bara om intervjuerna, (ni fattar vad jag snackar om när jag lägger ut filmen här nån gång..) vi gjorde dom kortare och seriösare än sist. Imon ska vi redovisa filmen för klassen så får vi se vad dom tycker + lärarens åsikt. Återkommer om det imorgon.

Vid sex skjutsade Simon ner mej till min syrras affär för att jag skulle jobba lite där. Det är nämligen så här att hon äger ju Unik, en blomsteraffär (finns även snygga designkrukor och stuffs like that) & hennes man är proffs på datorer så då slog dom ihop sina kloka huvuden och tänkte att dom skulle skapa kort till presenter, blommor m.m. Sagt och gjort så designade Marcus massa snygga kort och nu går försäljningen till massa företag skitbra =) Så det jag jobbade med var att fixa och dona med korten. Jobbade i ungefär 3 & en halv timme, fick 300 kr, gött att tjäna lite egna pengar för en gångs skull :P

imon börjar vi fem i nio med tyska, slutar halv tre! Då ska jag hem och bara ta det lugnt, sen måste jag hänga med mamma och handla till sin 'tjejkväll' på lördag för efter vi har handlat ska vi åka och köpa kinamat, muuuuuuuums..

pusshej ♥


idag i pausen på filmningen :P


Sis i affären


mammas underbara sambo med en negerboll i munnen HAHa, hur fan lät det.. Just det, & simglasögon också..


mjaa, vad ska man säga ?

Kommentarer
Postat av: Marcus (han som är proffs på datorer)

hörde att du var skitasnabb & duktig. Tack för hjälpen hannis.



rolig blogg btw :)

2008-08-30 @ 10:32:15
Postat av: Marcus (han med datorerna - igen)

så var länken om du undrar hannis. ;)

kram kram

2008-08-30 @ 10:33:58
URL: http://www.bloombyunik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0