Konfaåterträff

Hallåå! Sorry att jag inte har skrivit på länge men jag har inte hunnit. När jag kom hem från skolan (blev som vanlig hem skjutsad av simon =)) så åt jag mat och kollade på idol 2004, sen somnade jag till i typ 10 minuter, sen kom mamma hem med en frida tidning och ahlgrensbilar till mej ;D taaack ! Efter det vet jag inte vad jag gjorde, degade lite. Bestämde att jag inte skulle gå på konfaåterträffen, kände ingen lust.

Men sen ringde Olivia och tjatade på mej att jag skulla komma så jag gav med mej och sminkade mej och fixade mitt hår (första gången på flera dagar) sedan skjutsade mammas sambo upp mej till bymarkskyrkan klockan sju.

Först kollade vi på bilder från de 2 lägerna vi har varit på, Tallnäs & Skagen. Efter det gjorde vi en musiktävling och mitt lag kom trea, så vi fick varsin klubba ;) Sen åt vi exotisk planka.. Efter det tog vi bara det lugnt ett tag och snackade lite o så.. Sen hade vi andakt uppe i kyrkan. Efter det så var det två st som lekte lite ståupp komiker, lite små kul ;) Vid tio var det slut och då kom mamma och hämtade mej!

Snart ska jag sova, börjar 08.55 imon med gympa i stadsparken, men Simon kommer och hämtar mej med sin pappa, gulligt av honom att skjutsa mej varje dag ;P

i skolan idag, Jag&Gabbi, har knappt nåt smink ;P

Mitt vackra skåååp :D


[klicka på bilden!! Jag & Jullan är inringade]

Det är den här moppen och med den här lilla pojken jag åker varje dag :)

;)

finaste affishen i tidningen ♥

Sov så gott så hörs vi imon!
Pusspusspusspusspuss


Kommentarer
Postat av: Astriid

Finfinfin planch (; <3 e.m.d. <3

2008-08-28 @ 15:41:15
URL: http://astriidg.blogg.se/
Postat av: Sabina O.

frida läser jag också!

2008-08-30 @ 18:10:46
URL: http://sabinao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0