Längtar ! :)

Fan vad dålig jag har blivit på att uppdatera på sistonde! Kanske för att det hände en sak igår som inte gjorde mej så glad men det ska vi inte gå in på :P det är inte värt att slösa tid på. Även fast jag tänker på det mest hela tiden. Men det ska vi snart lösa!

Har precis ätit lite mat med mamma. Lyssnar på när emd vad på sommarkrysset.. Något som gör mej glad iallafall.

GUD vad jag längtar till kryssningen nu! Eller den veckan kommer bli rolig känner jag på mej. iaf 14 oktober för då åker vi till Stockholm med klassen över dagen och den 18-19 oktober är det dags för kryssningen, yeeey :D

Vill beställa en klänning som jag kan ha på kvällen på båten.. Men har svårt att bestämma vilken :P
Någon av dom här är jag mest sugen på... :)



Snart ska jag till pappa.
Hörs ikväll, puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh, har också tittat på den i röd hihi! Väldigt Fin! Hihi, jag tycker den röda är finast!! :D <3

2008-08-22 @ 20:55:39
URL: http://elinwassplace.devote.se
Postat av: Sis

Fiiiiina , vill oxå ha ju, men det går ju inte med tjock mage ;P

puss puss

2008-08-22 @ 21:57:43
Postat av: Evelina

Jättesnygga, både brillor och klänningar! Särskilt den röda^^

2008-08-24 @ 15:21:12
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0