Lars Winnerbäck

hallåja. Dålig uppdatering idag, i know ! Soooorrry.

Har varit på Lars Winnerbäck med min kusin, niiice!! :) Bara att jag märkte att sån musik inte riktigt är min musiksmak längre ;P jag kör på emd nu, hahah.. Nä, men seriöst, jag har en väääldig blandad smak när det gäller musik! Techno, pojkband, "winnerbäck-musik", rock, you name it!

Vi har även käkat mat ifrån donken, McChicken plus meny , jammmiii =)

Vad händer just nu då? Jo, jag sitter och skriver och lyssnar på dr alban - it's my life på you tube medan min kära kusin snackar med desperata killar på drömdejten (dejtinglinje på telefon, haha askul) Vi ska kolla på film lite senare och imon ska vi fika hos mormor ganska tidigt. (Bara jag och min kusin då alltså..)

Hoppas ni har haft en bra kväll ! Sov gott. Puss&kram










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0