Lite från igår..

Heeej :)
Sitter hemma hos Jullan, ska snart hem till pappa, igårkväll var vi först hemma hos Jullan, sen gick vi ut =) träffade massa trevliga människor. Kom hem sent, sen skulle vi kolla på idol 2007 som jag hade med mej (trodde vi) men i fodralet låg rosa the movie, så vi såg den istället. somnade vid fyra. Idag åt vi hallon till frukost, muuuuuuums!

Nu måste jag gå, ska nog tillbaka till Jullan ikväll, men inatt ska jag sova hemma =) Fast innan jag går så ska ni få lite bilder från igår:

 hahaha


vi fluffade till vårt hår så mkt med mening :P



Har inga bilder från när vi var ute, tyvärr. Men det kanske vi tar ikväll istället =D



Här får ni en bild från när EMD var i Jönköping ;) ♥



Hörs senare,  pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0