Lördag!

Hejhej & god morgon alla nyvakna.
Jag kollade på idol2006 igår som ni redan vet, sen somnade jag i soffan i källaren vid tolv ungefär och sov där till klockan 09.15 i morse. Då var jag ganska pigg och hade kunnat gå upp och fixat mej om jag hade velat det men eftersom det är helg så tyckte jag att jag kunde passa på att sova lite så jag gick upp till min egna säng (♥) och sov till tjugo i tolv ungefär. Sen duschade jag och hade hårinpackning och allt och sen klädde jag på mej och nu sitter jag här!

Sitter och lyssnar på rixfm (just nu spelas i kissed a girl and i liked it) och snart ska jag äta frukost (fralla, crunchy och juice)

Lite senare idag så ska jag träffa Eddie!

Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0