Måndaaag

hej på er !
Har duschat och nu sitter jag med en ansiktsmask och ska snart fixa lite frukost :)

Jag ställde klockan på 08.30 men antagligen stängde jag av larmet i sömnen (har hänt ganska många gånger) för jag vaknade halv elva, haha.. Jag har ingen aning om varför jag skulle ställa klockan på halv nio när jag inte somnade förren efter halv tre (kunde helt enkelt inte somna, lyssnade på emd i min ipod hihi) Menmen nu är jag ju iallafall uppe! :)

Som jag sa igår vet jag inte vad jag ska göra idag.. Tjata på mamma om en sak när hon kommer hem (ja, hon började jobba idag igen HAHAHA en annan har ju ledigt ett litet tag till...)

hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas... Ni fattar ju ingenting av vad jag menar, elr hur?! Kan ge er en ledtråd:

Från: Mami <3
11-aug-2008 11.04
Ha. Ha! Har redan kollat den. Vi får prata om detta. Får ju se om vi har råd oxå!

Till: Mami <3
11-aug-2008 11.04
Haha visst va jag rolig. Jo men klart vi har det dummer de e ju 4 månader kvar ;)


Mer än så säger jag inte.. Ni får helt enkelt vänta och se... spännande vaaa !

naj nu måste jag käka nånting, pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jadå, det ska jag!

2008-08-11 @ 11:35:59
URL: http://brunstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0