Min dag hittils

yee, äntligen funkar det att logga in! Har inte funkat på flera timmar och därav har jag inte skrivit något inlägg. Kan ju passa på och berätta vad jag har hunnit göra hittils idag då..

- Ätit kinamat & druckit sockerdricka till frukost framför tvn & 2 1/2 men.
- Haft en ansiktsmask..
- Städat hela rummet (dummsugit, dammat, bytt sängkläder, bäddat extra sängen till Jullan m.m) eftersom Jullan inte tål djur och mitt rum är (var) fuuuuullt av katt och hundhår innan. Men vad gör man inte för sin bästa vän :)

Snart ska jag duscha och sen klä på mej, vid halv sex-sex kmr Jullan hit.. Mammas kompisar kommer vid sex så just nu håller hon på att laga mat, baka kladdkaka och en massa jävla saker. Hon har även städat ;P

Hörs om en stund igen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0