min kväll

Halloooj ! Har precis pratat med "Lyx" i telefon i 1 timme och 7 minuter.. Han ringde mej. Kan inte förstå vad alla äldre ser hos mej?? ;) haha..

Idag har jag ju vart hos Eddie.. Först gick vi till coffeehouse by george och Eddie bjöd mej på en latte, tack :) Vi var där med Rasmus, Anton & Carl. Sen gick vi hem till Eddie och kollade på tv, snackade, skrattade, åt kladdkaka, frukt och drack saft, haha! Sen åkte vi till kålgården på deras moppar. Vi åkte 3 stycken på en moppe (alla hade hjälm) och 2 på en annan. Jag va skiträdd att polisen skulle ta oss för det är ju ganska många poliser ute på helgen. Jag skrek en del men okej, det var skitkul ;P Som tur var klarade vi det fint!

Vid kålgården (eller kålmården som jag alltid säger :P) så träffade vi Lucas och någon mer. Sen skjutsade Rasmus hem mej och precis när jag kom hem så ringde Lyx !

Ska läsa lite olika bloggar nu och snacka med lite folk på msn, sen ska jag sova.

God natt =) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0