mys kväll :)

hejhej. Kom precis hem från Jullan ! Vi hade kul som vanligt.. Hade bara tänkt att gå dit i typ en timme men det blev att jag stannade hela kvällen. Jag gick dit vid halv sju, och då verkligen spöregnade det. fyfan, och jag gick med mina gladiatorsandaler, smart :P

Väl hemma hos Jullan så satt vi vid datorn och kollade runt, en sak var riktigt läskig, orkar inte förklara men Jullan fattar ;) Vi åt pommes, kött och biarnes sås (hur stavas det???) muuuummmaaa.. Och så kollade vi på "never been kissed" på 3an klockan nio, romantisk komedi, precis i min smak!

På hemvägen så snackade jag i telefon med Eddie, det var sjukt länge sen och vi har inte sett varandra sen vi kom hem från Bosnien, haha ;P

ååh, nu började jackass ;) min lilla pudding johnny... Haha.. Men måste tvätta bort sminket och borsta tänderna innan jag lägger mej i sängen och kollar.. Ska upp vid sex imon, ska ju till Stockholm halv åtta, gääääääsp shiiet vad trött jag kommer vara! Upptadering imon innan vi åker... Sedan kanske jag skriver i Stockholm, we'll see !

Puss och GOD NATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0