Nattinatti

Ska faktiskt sova nu, trots att jag börjar halv tio imon. Men tänkte slänga in ett litet snabbt inlägg innan jag sussar :)

Imon börjar vi halv tio som sagt, har svenska, sen tyska sen 1, 45 tim håltimma, yey, fyfan för håltimmar :P gillade det i sjuan typ, men då tyckte man det bara var coolt för man hade bara haft raster på 20minuter innan ;) Sen har jag väl typ 2 lektioner och så slutar jag väl runt tre. Då ska jag, Simon och Gabbi hem till Gabbi (Gabriella) och filma en film till engelskan. Det ska handla om OS. Lägger nog in den här på bloggen när den är klar, så ni får se, hehe. ;) Imonkväll ska jag gå och sola med Jullan. Fortfarande 1kr/minut. (älska!) Använder enkronor som bara ligger hemma och skräpar ändå, erkänn, man lägger undan de enkronorna man har, och sen använder man dom inte, man tänker, äh, det är ju bara en krona. Men helt plötsligt har du fått ihop 50 kronor av dina små enkronor. Så nu har jag ett perfekt läge att använde min små silvermynt ;D

Min vecka kmr se ut så här (vad jag vet nu, ändringar kommer självklart)
Imon: Filma, sen sola, sen plugg
tisdag: 2 år sen jag & Jens blev tillsammans, herregud vad snabbt tiden har gått. Ska bara plugga vad jag vet nu.
onsdag: ska till biblioteket och låna lite böcker hade jag tänkt ;) ska ju bli lite duktigare nu i 9an..
torsdag: shit, det var nåt jag skulle göra då.. Kommer inte på det nu, typiskt mej att glömma bort.
fredag: ingen aning! Men vill inte sitta hemma och ruttna som nu jag har gjort denna helgen
lördag: Jullaaaaaaaaan ! :) vi hittar alltid på nåt skoj ;)
söndag: brukar bli slödag.. hehe..

Nä, men självklart kommer jag ju inte ha en så händelselös vecka som det ser ut nu, utan det kommer ju fyllas på med mer saker, mer plugg m.m

Nu ska jag somna till rix fms ljuva musik, hahah..

Puss&kram ♥

Kommentarer
Postat av: mami

Det var ju på torsdag vi skulle på bibblan, lilla hjärtat!

2008-08-25 @ 08:10:28
Postat av: mami

Det var ju på torsdag vi skulle på bibblan, lilla hjärtat!

2008-08-25 @ 08:11:39
Postat av: mami

Det var ju på torsdag vi skulle på bibblan!

Puss

2008-08-25 @ 08:15:18
Postat av: mami

Det var ju på torsdag vi skulle på bibblan!

Puss

2008-08-25 @ 08:15:36
Postat av: mami

Det var ju på torsdag vi skulle på bibblan!

Puss

2008-08-25 @ 08:16:12
Postat av: Sis

Hahahahaha mamma har börjat bli senil.......

2008-08-25 @ 20:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0