Nova

hej på er :)

har precis varit ute med min hund, det händer vääldig sällan att jag går ut med henne men ibland får jag bara lust, hah. Ikväll ska jag träffa Becca, det var ett jävla tag sen nu! Men det händer ju alla nån gång, man glider ifrån varandra.

Jag har världens bästa syster. Kan berätta ett exempel;
Jag skulle egentligen till Växjö med Jullan på fredag för rixfm festivalen är där då och emd kommer dit.. Så vi hade bestämt det skitlänge & så och nu har hon inte råd helt plötsligt, hehe men ska inte ta upp allt här.. men iaf, självklart blev jag suuuperledsen (& lite arg hihi) för det är sista gången dom spelar tillsammans (står de iaf på deras hemsida) sen vet man ju inte när dom spelar tillsammans igen så..

Min mamma och hennes kompis hade tänkt och komma hämta oss, schysst va ? :) menmen.. Och nu när Jullan inte kunde tänkte vi fråga mammas kompis dotter, ett år äldre än mej är hon.. Nu kommer vi tillbaka till min syrra.. Om inte mammas kompisa dotter kan så åker gärna min syrra med mej till Växjö, fast då åker bara hon och jag, och först ska vi gå runt lite i Växjö sen på kvällen gå på rixfm festivalen, hon ringde nyss till mej och sa det, funderar på att åka med min syrra... Helt sjuuuukt hur snäll hon är, hon ställer alltid upp... Gaaah bli galen hahah , älskar dej Linda! =) ♥




Jag & Nova innan, haha


puss på er!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Älskar dig oxå Hannis! Puss puss Ses imorgon =)

2008-08-07 @ 22:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0