Ooj :)

Kom på att jag inte hade skrivit nåt idag, ojoj :) !

men jag har ju varit hos frisören! Färgade utväxten, det blev bra =) Hela håret ser ljusare ut när man färgar utväxten, så det är ju bra, hihi. Lena, min frisör ville också följa med på emd-kryssningen när jag berättade om det så det kanske hon ska göra :D hon hade nämligen varit på premiären av Sliver i fredags och blivit kär i min pojk Danny, haha! Vi kom överens att vi ska ta honom en timme var på kryssningen ;)

Nu sitter jag iallafall här med en ansiktsmask på mej, har tvättat bort mitt smink eftersom jag ska göra om det sen innan fotograferingen.. Vi ska ses vid skolan klockan kvart över fyra, sen går vi bort mot kanotklubben där vi ska fota, efter det åker vi hem till Simon och fixar en snygg header till min blogg så den blir snyggare, yeeeey !!!

Funderar på att baka.. Nåt enkelt... Negerbollar, fan vad gott det skulle vara! JA, det ska jag nog göra ;) så hinner jag göra klart dom innan idol2007 börjar på tv400 klockan 14.55. Måste sminka mej och fixa mitt hår under tiden jag kollar på idol, men jag är tjej så jag klarar ju att göra 2 saker samtidigt!

Hörs ikväll , puss och kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0