Paradise Hotel

har precis kollat på paradise hotel, kul.. :) men kom på mej själv av att sitta och blunda av trötthet så jag tyckte det var bäst att gå och borsta tänderna, och som alltid när jag borstar tänderna så blir jag pigg.. De e nåt.. Mina tänder är nog kopplade till hjärnan, jag blir verkligen alltid pigg när jag borstar tänderna! Men nu när jag satte mej här så börjar ögonen sakta men säkert sjunka ihop igen ;)

By the way så skulle jag faktiskt kunna tänka mej att vara med i ett program som paradise hotel, bara chilla vid poolen hela dagen med snygga killar, festa på kvällen... Och bråka hah ;P fast jag skulle nog hellre vara med i big brother. Fast iförsig.. Vara instängd i 100 dagar utan att få veta nåt kanske blir jobbigt efter ett tag.. Men man gör ju massa roligare saker hela tiden, hah! Men nog om det! ;)

Måste sova nu för jag ska upp 09.30 imon.. Eller 10.00 :) Lär ju ligga och snooza ett tag men har ställt larmet på halv tio!

God natt honey's


Kommentarer
Postat av: Nalita

Jag skulle oxå kunna tänka mig att vara med i Paradise hotel :]

2008-08-18 @ 02:01:57
URL: http://naliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0