Shrek

Tjenixen. Har precis kollat klart på shrek 3, haha. Gillar tecknade filmer, det är så mysigt =)

För övrig så har jag inte gjort så mycket, gick till mamma en stund efter Jullan, de hade ju kommit hem från Turkiet nu.. Fick en louis vuitton väska och en dolce&gabbana plånbok, thaank you ♥ Sedan skjutsade mamma & Thomas hem mej till pappa, då gjorde jag iordning lite mackor och oboy och gick ner i vardagsrummet i källaren och kollade på shrek, hehe..

Ska snart sova men innan det måste jag hitta min laddare!! Har fan letat överallt och min mobil är död nu.. Jobbigt.. Jag som knappt klarar mej utan min mobil.

Nu ska jag kolla runt lite på internet, t.ex youtube ;)



Åh, egentligen skulle jag vart där, men det blev ju inte så.. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0