Söndag, + emd dröm

God morgon! Vaknade för typ en halv timme sen. Drömde om emd inatt, haha så typsikt. När man vaknar bli man ju ledsen för man förstår att det bara har varit en dröm ;P

Kan berätta:
Killarna hade spelat nånstans, och så var dom backstage med lite folk, typ i deras band. Jag var i ett hus och satt i ett fönster som var öppet som var ut mot gården där dom var backstage. Så jag satt och snackade lite med dom sen gick jag ut på gården. Då kom Erik fram till mej och kramade mej och sa Heeej.. Sen snackade jag med Mattias och Danny som satt i typ några solstolar, Mattias hade en täcke runt sig. :) Vi pratade, jag tog lite bilder med min digitalkamera. Sen pussades jag & Mattias på munnen? Haha.. Sen samma ska med Danny. Och så gick vi runt lite (Jag & D) och han bar mej.. Naaw.. & så gick Erik runt och spelade gitarr och sjöng Patrik Isakssons hos dig är jag underbar, jag var tvungen att sjunga med för att hjälpa honom, han kunde inte riktigt texten ;) Sen tog jag & Mattias en bild när vi pussades :P då fnissade han lite, haha.. Sen skulle dom hem, men dom ville egentligen vara kvar..

Sorglig dröm eller hur :P men snart är det verklighet ! ;) Eller hur JULLAN!

idag är det ju tyvärr söndag, vilket innebär att det är skolan imon. Men det känns faktiskt inte såå jättetråkigt! Men allvaret har ju inte riktigt börjat än...

Nu ska jag äta frukost, pappa är och spelar golf så jag får göra den själv! :( aja, hah, pusselipuss ♥


Kommentarer
Postat av: Sis

Hahahahahahahahahaha lilla knäppis va söt du e

2008-08-24 @ 20:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0