Tiiiisdag !!

God morgon alla sjusovare =D

Själv vaknade jag runt halv tolv av att "okänd" ringde. Que? Okänd? Det brukar alltid stå dolt nummer? hahah, fattar nada. Jaja, jag svarade inte iaf, var för trött för att fatta något i det läget. Sedan ringde jag mamma (som var i vardagsrummet, orkade inte gå upp och hämta henne) haha så kom hon in och vi snackade lite skit..

Jag ska snart duscha, har precis ätit mat, jag hann inte äta frukost... Haha, det brukar bli så när man är ledig.. Vi var snälla och bjöd kaklaren på lunch också :-)

I eftermiddag/kväll (ja, kalla det va ni vill) vid klockan 18 kommer mammas kompisar hit (Tony & Lotta) typ dom skööönaste jag känner, så jävla goa! Så det blir trevligt , höhö.. Ikväll är det ju även årets sista allsång på skansen , *snyft* det är ju sååååååå mysigt när man ser Stockholm i bakrund och hör dom sjunga "stockholm i mitt hjärta, låt mej besjunga dej nuuu..."

Neeeee nu måste jag ta tag i mitt liv ! HAH

Ha en lovely dag  , pussie



 Jaha, då får man inte plats i sin egna säng längre, hahah..

Fan va många bilder jag har lagt ut på mina djur på sistonde, vad tråkig jag är !

Kommentarer
Postat av: Kim

Svar; Haha, att ha pyjamas en hel dag är ett måste ibland. haha!

2008-08-05 @ 15:21:04
URL: http://poseban.blogg.se/
Postat av: Kristin

Trevlig dag till dej med...eller kväll kanske man ska säga nu höhö :)

2008-08-05 @ 21:16:04
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0