Today I'm naturlal babe .

Yeees, har bara foundation på näsan och puder då... Sen lite mascara på överfransarna. DUKTIG JAG ÄR ELLER HUR!!!!

Haha, men har med mej sminket så kanske sminkar mej lite mer efter gympan :)

Nu har jag på mej gympakläder, puma mjukisbyxor & ett svart vitt randigt linne, efter gympan ska jag ha på mej miss sixty jeans och en svart wesc långarmad tröja. Slutar 14.20 idag, efter skolan vet jag inte vad jag ska göra.. Sola måste jag fan göra, har ju inte gjort de äään :P jaja, får väl fråga Julls !

Simon kommer om 5 minuter så nu måste jag gå och borsta tänderna & så där,

xoxo (som med andra ord betyder puss & kram)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är 91:a, just i Jönköping så stog jag på VIP listan så de va inga problem :)

2008-08-28 @ 12:32:26
URL: http://felindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0