Today

Helluuu.
Har precis varit ute med Nova, min hund :) Hon var skitseg på att kissa, men till slut så gav hon med sig och satte sig ner och gjorde sitt ;P

Mammas sambo Thomas fyller år idag, GRATTIS!!! Så jag har en bakelse i kylen som bara väntar på att bli uppäten av mej! Hihi, så snart jääävlar ;)

Idag ska jag:
- Äta bakelse & frukost
- Duscha, tvätta håret, raka benen och allt de där jobbiga :P
- Försöka hitta nåt att ha på mej ikväll (hur det nu ska gå....)
- Plocka ögonbrynen
- Fixa mej :D
- Träffa Jullan
- Och det viktigaste... Taagggaaaaaaaaaa !

Lugn dag.. Men ingen lugn kväll!!! Hoppas jag inte ;D bilder får ni imon.. aahh vad jag längtar. Hoppaaas :P

aja, nu ska jag gå och trycka i mej bakelsen, ha en bra dag, vi hörs lite senare!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0