Tröööött

jag har vart skitseg på att upddatera idag men är så där vanligt söndags trött, fast lite tröttare än vanligt. Helt död rent ut sagt. Har nyss legat och försökt somna till en stund men det har blivit att jag har somnat några minuter i taget och vaknat med jämna mellan rum för att jag har fått sms, mamma har kommit & pratat med mej, tvn har låtit eller något annat.

Skulle ju kolla på film hos några ikväll men orkar inte anstränga mej i det ängre. Allt blev så knepigt när vi tog alternativ 2 och då känns det konstigt att gå till Lyx efter det och blabla, skitsamma.

Såå, vad händer istället? Vet inte. Får väl hoppas på att Jullan känner sig sugen på att gå och sola. Sista dagen idag dom har det så billigt ju.. Och jag har bara solat där en gång , illa !

Imon är det måndag och återigen skola. Hm , vad ska man säga om det.. Nej, men seriöst så har skolan blivit roligare. Är man med på lektionerna så blir allt så mycket enklare. Och ett tips är att sitta längst fram! Då känns det, för mej iallafall, att man 'vågar' vara med mer på lektionnen, räcka upp handen mer, diskutera mer m.m. Jag sätter faktiskt mej alltid längst fram om man får bestämma platser själva.. Vi har inte haft några lektioner än där vi har bestämda platser (förutom tyska) men det kommer väl. Får passa på att sitta längst fram så länge jag kan =)


När vi åt våfflor innan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0