Trööött

Tjena! Sitter här med blött hår och har sminkat mej.. Ska bara platta luggen lite grann, resten av håret ska jag låta självtorkas.. Snällt att vila håret lite :) Hmm.. Är skittrött, hur länge sen var det inte jag gick upp klockan halv sex? Det gör jag inte ens när det är skola.. aja, nu är jag iallafall uppe! Blir väl piggare när jag kommer till Stoooockholm ;D

Kommer nog få låna pappas kompis nycklar tills hans lägenhet på kungsholmen för han & pappa ska iväg och spela golf när vi kommer fram.. Annars måste jag gå på stan från 12-19... Kul? Själv.. Nääee... Haha, menmen !

Kameran hänger självklart med i väskan! Så bilder ska ni få när jag kommer hem imonkväll ;)

Nu har mamma gjort frukost åt mej (bakbrööd) så jag måste gå! Pusselipuss, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0