Tv & plugg !

Hellu , skoldagen idag var seg men ändå helt okej :)

Simon skjutsade hem mej på sin moppe idag (det har blivit som en vana nu ;)) sen kollade jag på idol 2004, och nu håller top model 3 på.. När det är slut, vid fem, så ska jag plugga tyska. 45 glosor + en hel text. Som första tyskaläxa i hela nian, schysst lärare va ;) sen ska jag läsa lite i min bok, camilla läckberg - stenhuggaren. Vi håller på med 'deckare' på svenskan och då ska vi läsa en bok =)

Ska även äta lite kycklingpaj  ;D

skriver mer senare! pusselipuss

Ps. Har inte lagt ut bilder på ett liitet tag men det är för att Simon har mitt minneskort till kameran eftersom vi filmade igår, vi använde mitt minneskort men en annan kamera :P men han ska ta med kortet till skolan imon så imon får ni bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0