Två år sen ;)

God morgon! Äter frukost och har precis fixat mej klart :)  Ska gå vid kvart i åtta ungefär. Efter skolan ska jag hem, ta det lugnt/plugga tyska/äta & sånt där. Ikväll måste jag gå och sola! Eftersom jag inte gjorde det igår känner jag press på mej att jag måste gå ikväll för det kostar ju bara 1kr/minut till sista augusti, och det är ju snart :P

Idag är det 2 år sen jag & Jens blev tillsammans. Vi hade ett fint litet förhållande som varade i 10,5 månader ;) Det nii! Kan skriva ett inlägg senare om det, hehe.

Lyssnar på rix morronzoo, de gör mej något piggare iallafall ! Det ska ju börja sändas på tv!!! Dom sa de igår, blev skitglad, haha. Dom börjar den 15 september sen sänder dom på kanal 6 varje vardag klockan 07.30-09.00  :)

Ha en bra dag ! puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=4755 få gratis presentkort på hm genom att bli medlem här!

2008-08-26 @ 16:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0