min dag

tjena ;)
Hemkommen från skolan och nu är det heeeeeeelg ! yeeeeh, f-n vad gött. Idag hade vi tyska, (som gick jättebra, var aktiv hela lektionen haha) sen hade vi prao/gymnasie information i filmsalen, tog typ en halvtimme.. Efter det hade vi so och jag & Elina gjorde våra annars så hårda trästolar jättemjuka med hjälp av tre kuddar var ;) sen åt vi tacos! Efter det engelska och redovisning av filmen, tyvärr hörde man knappt nåt på intervjuena för det blåste så mycket när vi spelade in.. Menmen Annbritt (våran lärare) tyckte det var en kul idé med att göra en film så hon var nöjd iallafall :)

Sen hade vi svenska och kollade på film, nån gammal deckare. Klockan halv tre slutade vi och då fick jag skjuts av Simon som vanligt och nu sitter jag och kollar på............... IDOL 2004. Vad annars?! Snackar med Jullan med msn också :)

Alex ringde mej nyss haha.. Jag har emd - all for love som friendtone (man hör den låten när man ringer till mej istället för bara massa tråkiga signaler) så ringde det dolt nummer och så svarade jag:
- Hallååå ?
- All for ooooneeee and aaaall for love
- Hehe.. ? (tänkte, vem fan är det som sjunger?)
- Det är Alex! hääähää , (hahaha hans skratt är precis som shan banans... Sök på shan banan snabbfrågor på youtube)

Aja, ska äta mat med mamma lite senare som ni vet.. Sen ikväll kanske träffa Jullan en liten stund! Mys.

xoxo ♥


Jag & Elina idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0