HEMMA

hallåå , kan ni fatta! Jag är hemmaa :) Så underbart! Det var nice i Bosnien men 3 veckor var way to long time.. Är inte så brun för vi solade inte särskilt mycket när vi var där. Det vi gjorde var; åkte till en pool, shoppade, var i huset, åt massa mat, gick på middagar hos grannar och sånt..
Alltså jag fick nästan panik, man fattar ingenting vad någon säger och ingen kan engelska, skitjobbig. Men såg faktiskt många söta killar ;) Shoppingen då.. Hittade knappt nånting, fanns typ inget. Eller okej, det fanns MASSOR men ingenting i min smak. Köpte en d&g långarmad tröja, ett playboy (hahaha) linne och ett ed hardy linne. Fake såklart. Och så köpte jag 3 parfymer också, laoste pink, amor amor och paris hilton - heiress. Så nu luktar jag gott !

Just nu sitter jag här på datorstolen och är så lycklig över att vara hemma i mitt älskade Sverige. Har precis ätit frukost också, stekt ägg, te och rostade mackor som pappa gjorde åt mej, muuuuuums!
Har bara sovit 2 timmar på snart ett och ett halvt dygn eftersom vi åkte hem idag. Vi åkte från Gradacac (där vi var) till Sarajevos flygplats och det tog 4 timmar. Planet skulle gå vid 20.00 men det var försenat så vi kom iväg ungefär 21.30.. Kom fram till arlanda vid halv ett. Där mötte Eddies pappa + storebror upp oss och vi åkte hem, stannade några gånger på vägen vid mackar, kissade, köpte glass och så.. Var hemma vid halv sex. Då somnade jag en liten stund hos Eddie som kom pappa och hämtade mej.

idag ska jag bara njuta av att vara hemma, sola lite också (jag tog med mej det bra vädret hem!!), imon ska jag träffa mamma och syrran, åh saknar dom :)

Bilder kommer självklart! Men inte just nu, har inte lagt in dom.. Men någon gång idag så lägger jag in dom, i promise...

Nä, nu ska jag läsa blondinbellas, kenzas, kissies, Natacha Peyres och stina-lees blogg... Mmmmmm har saknat det. Och så ska jag kolla runt på internet massa, har ju inte suttit framför en dator på tre veckor, TRE veckor.. my gooood..
haha, aja , pussss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0