Hemma!

Tjoho! Här sitter jag och skriver med mina blåmålade naglar. Det blev inte så coolt som jag hade trott. Får väl testa med några fräna kläder och se hur det blir.. Haha.

Kom precis hem från min kusin, ska alldeles strax gå ut och bättra på brännan. Annars vet jag inte vad jag ska göra idag, bara vara hemma och slappa tror jag.. Jullan kommer kanske hem imon från sin stuga, i hope so iallafall.. Ska kanske till Adam imon kväll och bada i hans pool, niiice :) Hoppas Jullan kan följa med då, hehe.

Bussresan från min kusin gick bra, det var en ung chaufför som satt och åt piggelin och när jag skulle betala höll han på att tappa glassen:

Han: - Glassjävel!
Jag: haha..
Han: - Jag skulle egentligen köpt en banan men de fanns ju inte några..
Jag: Okej, men glass är ju godare.
Det höll han med mej om , sen resten av resen märke jag att kollade på mej ett antal gånger i den där spegeln ni vet.. Synd att han inte var snygg, haha..

Nä, nu ska jag röra på mej, ha en soooolig dag, pussselipuss

ps. Mamma & Thomas är i Turkiet och har med kameran dit så jag har tyvärr inte kunnat ta några bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0